RSS
Prima Pagina
Contact
Harta
 
 
Prima / Publicaţii / Politici educaţionale / Calitatea formarii initiale a cadrelor didactice prin prisma Procesului de la Bologna
Calitatea formarii initiale a cadrelor didactice prin prisma Procesului de la Bologna
14.02.2007, 00:00 IPP, Ala Scurtu
Text:
Tipar

Învăţământul superior din Republica Moldova se află la răscruce, atât pentru că dezvoltarea sa este obiect al mai multor constrângeri, cât şi pentru că opţiunile posibile sunt diverse. O hotărâre strategică ar fi considerarea dezvoltării învăţămîntului superior ca o prioritate naţională şi alocarea de resurse pentru realizarea acestei priorităţi în conformitate cu parametrii înalţi de calitate. Realizarea viitoare a unei asemenea opţiuni presupune, înainte de toate, evaluarea stărilor trecute şi a celor prezente. Deşi am moştenit un învăţământ superior cu unele calităţi incontestabile, stările critice mai vechi sau mai noi trebuie să le considerăm cu luciditate unei analize clare şi bine întemeiate.

Studiul, aici

 
Plaseaza articolul in:
google Delicious Digg Yahoo Twitter Netvibes linkedin
 
Prima / Publicaţii / Politici educaţionale / Calitatea formarii initiale a cadrelor didactice prin prisma Procesului de la Bologna
 
Sus
Actualizat: 28.02.2018   //  Vizitatori: 1769351
Institutul de Politici Publice Prima ipp@ipp.md Contact Harta
Publicaţii   /   Anunţuri   /   Evenimente   /   Referinţe utile
Tel. (+373 22) 27 67 85, 27 67 86 / Fax. (+373 22) 27 67 86
Creat de Trimaran