Această lucrare este publicată în cadrul Proiectului “Consolidarea colectivităţilor şcolare: creşterea rolului părinţilor şi comunităților în guvernarea educaţiei”, implementat de Institutul de Politici Publice cu suportul financiar al Programului de Sprijinire a Educaţiei al Fundaţiilor pentru o Societate Deschisă în cadrul Departamentului Buna Guvernare al Fundaţiei Soros-Moldova şi ...
Începând cu primii ani de independenţă, problemele legate de curriculumul şcolar au fost mereu în centrul discuţiilor legate de reforma învăţământului moldovenesc. În ansamblu, reforma curriculară din învăţământul general a fost influenţată de mai mulţi factori, unii declaraţi şi pe bună dreptate puşi frecvent în evidenţă – necesitatea ...
Autor: Lucia Argint-Căldare
Legătura dintre şcoală şi familie poate fi o unire fructuoasă, cu condiția să fie înțelese obiectivele lor în realizarea activității educaționale comune pentru socializare şi personalitatea copilului.
Majoritatea problemelor în colaborare şcoală-familie reies din:
Decalajele existente între problemele reale ale şcolii şi cele ...