Cunoștințe, atitudini și practici referitoare la mobilitatea academică creditară
Experții Institutului de Politici Publice au realizat un studiu cu scopul de a evalua situaţia curentă în domeniul mobilităţii academice creditare, în Armenia, Republica Moldova şi Ucraina, de a identifica eventualele constrângeri în extinderea mobilităţii şi de a elabora o serie de recomandări privind creşterea nivelului de participare a studenţilor şi a cadrelor didactice la programele de mobilitate.
În acest context, studiul de faţă răspunde unei nevoi de cunoaştere a dimensiunilor, formelor de manifestare şi barierelor întâmpinate în procesul de mobilitate academică de către studenţi și cadrele didactice.
Cercetarea realizată în cadrul a trei ţări din Parteneriatul Estic − Republica Moldova, Ucraina și Armenia −reprezintă un studiu comprehensiv și comparativ ce are drept scop facilitarea schimbului de bune practici și elaborarea de recomandări privind creșterea gradului de accesibilitate. Studiul reprezintă un pas absolut necesar, un argument util în vederea sensibilizării principalilor actori implicaţi în mobilitatea academică creditară şi o condiţie a mobilizării resurselor în vederea promovării active a acesteia.