Studiu IPP: Invățămîntul general în mod online: eficacitate și eficiență
Această lucrare este elaborată în cadrul Proiectului “Valorificarea oportunităților de implicare efectivă a părinților, comunităților și societății civile în guvernanța educației”, implementat de Institutul de Politici Publice cu suportul financiar al Programului de Sprijinire a Educației al Fundațiilor pentru o Societate Deschisă în cadrul Departamentului Buna Guvernare al Fundației Soros-Moldova.
Scopul studiului constă în analiza eficienței și eficacității învățământului online în condițiile stării de urgență și identificarea unor soluții ce ar putea contribui la îmbunătățirea acestuia. În studiu se face o delimitare terminologică explicită dintre lecțiile online propriu-zise – ansamblu de activități de predare-învățare-evaluare, facilitate de mijloacele de comunicare electronică – și simplele schimburi de mesaje și fișiere dintre elevi și cadrele didactice.
Pavel Cerbușca STUDIUL SOCIOLOGIC „Învățământul general în mod online: eficacitate și eficiență”.